Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › január 12.
1989  1990
1989. január
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
A Független Jogászfórum (Krassó György, SZER)

A jog értéke minimálisra csökkent a társadalom szemében. A történelmi zsákutcából csak a demokrácia megteremtésével lehet kijutni, de a reformokról szóló szavak a reformellenes erők törekvéseinek elkendőzését is szolgálják. A demokratikus jogállam megteremtéséhez a társadalom egészének aktív közreműködése és ellenőrzése szükséges. A Független Jogászfórum erre kíván módot nyújtani.

Autóálmaink és a valóság 3.

alc. Szándéklevél már van

Így talán nem árt némi fenntartással fogadni a részleteiben
teljesen kidolgozatlan dél-koreai együttműködési tervet sem. Erről
annyit lehet tudni, hogy a Magyar Hitelbank szándéklevelet írt alá a
Daewoo cégggel. Első lépésben valamilyen alkatrészeket gyártanánk, s
azokért cserébe érkezne már az idén 5 ezer Le Mans típusú autó. A
hasonló Opel 5-600 ezer forintba kerülne nálunk, neheze n hihető,
hogy ez az 1500 köbcentis kocsi lényegesen olcsóbb lenne. Még nem
tudni, milyen alkatrészeket adnánk el, sőt a megvalósíthatósági
tanulmányt is csak ezután készíti el a dél-koreai partner. A
szándéklevél szerint 1993-tól évi 25 ezerre futna fel a kész autók
importja, majd a második ütem következne, az összeszerelő
vegyesvállalat felépítése. Addig azonban még hosszúra nőhet a
jelenleg 360 ezres várólista a Merkúrnál....

    Nincsenek konkrét, aláírásra váró tervek a Skodával sem, a többi
autógyárral pedig ugyancsak az elképzelések felvázolásánál tartunk.
Az bizonyos, hogy jelentős saját beruházás nélkül az autóiparban sem
lehet fejleszteni. Most azonban nem olyan időket élünk, hogy
központi pénzeket lehetne erre előirányozni. Ezt különben az
autóiparban egyszer már megtettük - miénk a világ egyik legnagyobb
autóbuszgyára. (MTI-Press)


1989. január 12., csütörtök 14:14


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
MTV2 nézői telefonok

Név nélkül): Ez a műsor egy nagy szar. Mindennel foglalkozik csak pont azzal nem, amivel most kellene, ami az egész országot érdekelné. Lehet mandarint venni, bármivel foglalkozni, csak az emberrel nara. Ez egy nagy kalap szar, sőt: kettő. - (Név nélkül): Hülye az adásotok, hülyék vagyyck, hát kinek csináljátok ezt a műsort, ki adja nektek a pénzt? Meg vagytok ti őrölve, hát nem lehet egy kicsit az e embert szórakoztatni? Hát hogy éltek ti, hogy dolgoztok? Rosszak vagytok...
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD