Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › január 10.
1989  1990
1989. január
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
Sztrájkok az áremelések miatt (SZER, Hírek)

Tegnap több tízezer munkás 10 perces figyelmeztető sztrájkkal tiltakozott a legutóbbi áremelések ellen Szabolcs-Szatmár megyében. Az akciót a helyi szakszervezeti vezetőség is támogatta. A szakszervezetek országos vezetői már korábban rámutattak, hogy a drágulás tiltakozó munkabeszüntetéseket válthat ki. A Csongrád megyei munkásvezetők Németh Miklós miniszterelnökhöz intézett nyílt levélben bírálták az áremeléseket. A tegnapi áremeléseket követően ez évre további drágulásokat helyzetek kilátásba.

A világ sportja - sorokban (1. rész)

1989. január 10. kedd

Tallinn:
--------
Alekszandra Tyimosenko, a ritmikus sportgimnasztika szöuli
olimpiai bronzérmese jól kezdte az idényt. A szovjet sportoló az
észt fővárosban rendezett versenyen háromtizedes előnnyel végzett az
élen.

    A végeredmény:

1. Tyimosenko 78.20 pont
2. Okszana Kosztyina 77.90
3. Bogdana Taraszova 77.60 (TASZSZ)

    x x x

    Bamakó:
    -------
    A 11. Párizs - Dakar rallye mezőnye hétfőn a Timbuktu és Bamakó
közötti szakaszt küzdötte le. A 379 kilométert az autósoknál a
Vatanen, Berglund alkotta finn-svéd kettős teljesitette a
leggyorsabban Peugeot 405-ösével, igy jelenleg az összetettben
csaknem három perccel előzik meg az ugyanolyan tipusu kocsival
versenyző Ickx, Tarin belga párost. A motorosoknál a legutóbbi
versenytávon az olasz Edy Orioli ért elsőnek célba, az összetettben
viszont a francia Gilles Lalay került az élre, akinek több mint
nyolc perc az előnye az olasz Franco Piccóval szemben. - Eredmények:

    autósok:
1. Vatanen, Berglund (finn, svéd, Peugeot 405)
2. Fréquelin, ,,Fenouil,, (francia, Peugeot 405)
3. Ickx, Tarin (belga, Peugeot 405)

    összetett:
1. Vatanen, Berglund
2. Ickx, Tarin
3. Tambay, Lemoyne (francia, Mitsubishi Pajero)

    motorosok:
1. Edi Orioli (olasz, Cagiva)
2. Carlos Mas (spanyol, Yamaha)
3. Marc Morales (francia, Honda)

    összetett:
1. Gilles Lalay (francia, Honda)
2. Franco Picco (olasz, Yamaha)
3. Morales (AFP)
    x x x
(folyt.köv.)


1989. január 10., kedd 08:11


Vissza » Folytatásokkal »

Partnereink
Dokumentumok
SZER-hallgató telefonja:

(NŐI HANG) Budapestről ma feladtam Önöknek a kabaré felvételt, majdnem az egészet, jó háromnegyed részét, ami felfért egy szalagra átmásolva, és egy további gyors információ: éjjel-nappal folyik a nyilvános kabaré előkészítése. Öt humorista, a Grétsy nyelvész és rádiósok válogatnak több száz órás anyagból. Készüljenek fel! Főleg a gyengéket, a Nyitrait, a Pestit, a Makvárit, a Kézdit és az autós műsort meg a híreket fogják eredetiben kipécézni, ez most már világos, meg a sportot. Öt humorista és nyelvészek. Erre van pénzük. Műsoridő még nincs kitűzve. Ne hagyják magukat kifigurázni!"
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD