Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › január 02.
1989  1990
1989. január
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
A Duna-kör akciójáról (Gordon Tamás, SZER)

"Sokszor rávilágítottunk a kormányzat néhány abszurd intézkedésére. A legszembetűnőbb talán az a kijelentés volt, miszerint: ha ma kellene dönteni a nagymarosi vízlépcsőről, akkor nem építenék meg. Az alternatív mozgalmakat, környezetvédőket ez nem nyugtatja meg. A biztos csődtömeg leállítását követelik."

Készül az M0-ás budapesti autópálya félgyűrű

1990. április 24., kedd - Megfelelő ütemben épül az M0-ás autópálya félgyűrű, amely Budapest alatt, az M5-ös - Kecskemétre futó - utat, illetve a budai oldalon a pécsi 6-os utat köti majd össze, áthaladva a Csepel-szigeten. Balogh Attila, az Autópálya Igazgatóság osztályvezetője az MTI-nek elmondta, hogy a szigetet érintő két, együttesen csaknem 2 kilométer hosszú Duna-hídon a gyalogjárda kialakításán, a szigetelés előkészítésén dolgoznak a beruházók. A Csepel-szigeten a 6 kilométer hosszú út már meglévő két burkolati rétegére most húzzák rá a legfelső, úgynevezett kopóréteget; az érdesített homok-aszfalt, kőzúzalék keverék terítését a technológiai előírás szerint akkor kezdik majd meg, amikor a napi középhőmérséklet tartósan eléri a 15 fokot. A betonozó és aszfaltozó gépláncok a pesti oldalon is dolgoznak; a soroksári és az 50-es utat összekötő szakaszon pedig már a padkarendezés, illetve a vízelvezető-rendszerek építése ad munkát. Hozzáláttak a Duna-Tisza csatornát átívelő híd építésének előkészítéséhez is.


Az ütemterv szerint októberben adják át a 14,9 kilométeres M0-ás
útszakaszt, s ez már valamelyest tehermentesíti a főváros közúti
forgalmát. (MTI)



1990. április 23., hétfő 21:30


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
SZER-hallgató telefonja:

B.László vagyok Szegedről. Az I-es Belklinikán dolgozom. Fiatal Demokraták Szövetségének a tagja vagyok és 3 címet és nevet szeretnék önökkel közölni éspedig a célból,hogy ha a szegedi FIDESZ tanácsa, vagy a szegedi FIDESZ bármilyjen rendezvénye kapcsán rádióriportot kivannak készíteni a szegedi FIDESZ-esekkel, akkor elsősorban ezeket a személyeké1 keressék Az egyik a szegedi FIDESZ ideiglenes tanácsának tagja , neve Ökrös Tamás, lakhelye Szeged Retek utca 19/a IV.em.A másik Táborosi Gábor egyetemi hallgató. Lakhelye Szeged Kinizsi Pál utca 7. Harmadik pedig énmagam Boros László , lakcímem:Szeged 6724 Ipolysor 5/b V.13 Munkahelyi telefonom ... (megszakad)
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD