Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 03.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
BBC, Panoráma:

Az Antall-kormány radikális reformtervei

"Az elmúlt hánapokban három katasztrófa hiúsította meg a fontolva haladás menetrendjét. A viszonylag olcsó szovjet kőolaj importjának csökkentése volt az első, amely a KGST-n belüli kereskedelem általános csődje keretén belül következett be. Aztán jött a világpiaci kőolajárak megkétszereződése az Öböl-válság nyomán, és végül az évtizedek óta idén legsúlyosabb aszály, amely az élelmiszert többnyire exportáló országot most gabonabehozatalra kényszerítette. A hétvégi taxisháború tetézte ezeket a bajokat, s most úgy tűnik, a kormány végre elszánta magát a nagy piaci ugrásra. A reformcsomagnak el kell nyernie a koalíciós pártok, az ellenzék és a közvélemény jóváhagyását. A taxisofőröktől érkező figyelmeztetésre való tekintettel a miiniszterelnök valószínűleg óvatosan fog haladni, és igyekszik megszerezni az ellenzéki pártok támogatását, amelyek maguk is gyorsabb, merészebb változásokat sürgettek."
Kapcsolodó MTI-fotók
1989. március 13.
Gépek segítik a betonozást az M0-ás autópálya Budatétényt a Csepel-szigettel összekötő hídjának építésén. A Hídépítő Vállalat szakemberei emellett a Duna medrében lévő tartópillért is folyamatosan szerelik.


1989. szeptember 5.
Hídépítő Vállalat Clark Ádám nevű úszódaruja szeptember 5-én beemelte az M0-ás Hárosi Dunahíd 45. és egyben utolsó acélszerkezeti elemét, így a Duna fölött a hídszerkezet zárása megtörtént. Az eseményen megjelent Derzsi András közlekedési, hírközlési és építésügyi miniszter is.


1989. október 27.
A Budapesti Műszaki Egyetem Vasbetonszerkezetek Tanszékének munkatársai műszerek segítségével vizsgálják az M0-ás körgyűrű soroksári Duna-hídját. Október 27-én és 28-án terhelési próbának vetették alá a hidat, hogy a terveknek megfelelően adhassák át a forgalomnak.



Kapcsolodó MTI-hírek



02.17 10:54 - KNEB-ülés
















09.05 08:31 - Új híd a Dunán

















09.17 13:24 - Hétvégi hídfutás







Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD